Υπολογισμός μορίων 2022
Ομάδα προσανατολισμού
ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μαθήματα
Νεοελληνική Γλώσσα
Μαθηματικά
Πληροφορική
Οικονομία
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Συντελεστές
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Ειδικά Μαθήματα
Ειδικό Μάθημα 1
Ειδικό Μάθημα 2
Πρακτικές δοκιμασίες
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Συντελεστές
0
10
20
0
10
20
0
10
20
Επιστημονικό πεδίο
Μόρια
4ο
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σχολές / Συντελεστές βαρύτητας
ΑΠΘ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 30/25/20/25/-/-/20
ΑΠΘ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ) 30/25/20/25/-/-/20
ΑΠΘ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 25/25/25/25/-/-/-
ΑΠΘ ΘΕΑΤΡΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 25/25/25/25/-/-/-
ΑΠΘ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 25/25/25/25/-/-/-
ΑΠΘ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 30/25/25/20/10/10/-
ΑΠΘ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 30/30/20/20/-/-/-
ΑΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 25/25/25/25/-/-/-
ΑΠΘ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 20/30/30/20/-/-/-
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 20/30/20/30/-/-/-
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (ΘΗΒΑ) 20/25/25/30/-/-/-
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΜΦΙΣΣΑ) 20/40/20/20/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 25/25/25/25/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΥΣΗΣ (ΚΙΛΚΙΣ) 25/25/25/25/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ) 20/20/30/30/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 20/20/30/30/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 20/20/30/30/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ) 25/25/25/25/10/10/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 20/20/30/30/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 20/20/25/35/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 20/25/30/25/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 25/30/25/20/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 20/30/30/20/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 20/25/20/35/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 25/25/25/25/-/-/-
ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 25/27/28/20/-/-/-
ΔΠΘ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 28/28/20/24/-/-/-
ΔΠΘ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 25/30/25/20/-/-/20
ΔΠΘ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) 25/25/25/25/-/-/-
Δείτε την εγκύκλιο με όλες τις σχολές
Ομάδες προσανατολισμού : [
Ανθρωπιστικών σπουδών
] [
Θετικών σπουδών
] [
Σπουδές Υγείας
] [
Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής
]
Παλιότερες μέθοδοι υπολογισμού μορίων
Με κοινούς συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων (2021)
Ομάδες προσανατολισμού : [
Ανθρωπιστικών σπουδών
] [
Θετικών σπουδών
] [
Σπουδές Υγείας
] [
Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής
]
Χωρίς συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων (2020)
Ομάδες προσανατολισμού :
[
Ανθρωπιστικών σπουδών
] [
Θετικών σπουδών
] [
Σπουδές Υγείας
] [
Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής
]
4 επιστημονικά πεδία (2018,2019) -
Ομάδες προσανατολισμού :
[
Ανθρωπιστικών σπουδών
] [
Θετικών σπουδών
] [
Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής
]
5 επιστημονικά πεδία (2016,2017) -
Ομάδες προσανατολισμού :
[
Ανθρωπιστικών σπουδών
] [
Θετικών σπουδών
] [
Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής
]
Παλιό σύστημα (κατευθύνσεις μέχρι 2016) :
[
Θετική
] [
Θεωρητική
] [
Τεχνολογική
]
[
Κεντρική Σελίδα
]
© 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα 2021 - Βασίλης Αναστόπουλος