ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πλατφόρμα μάθησης Kahoot - Μάθετε παίζοντας ...
1. Ανάλυση Προβλήματος
2.1 Τι είναι αλγόριθμος
2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων
2.4.1 Δομή Ακολουθίας
2.4.2 Δομή Επιλογής
2.4.5 Δομή Επανάληψης
6.1 Η έννοια του προγράμματος
6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες
6.4 6.4 Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων
6.7 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα
7.2 Τύποι δεδομένων
7.4 Μεταβλητές
7.6 Αριθμητικές συναρτήσεις ΓΛΩΣΣΑΣ
10. Υποπρογράμματα
3. Στοίβα - Ουρά - Δέντρα - Λίστες - Γράφοι
13. Εκσφαλμάτωση
© 2019-20, 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα - Βασίλης Αναστόπουλος