e-ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον

Υλοποίηση ΣΤΟΙΒΑΣ με χρήση πίνακα


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΙΒΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: A[10] 
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: top, απάντηση, i
ΑΡΧΗ
  top <- 0
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ 'Δώστε 1: ώθηση  2: απώθηση  3:εμφάνιση 9:έξοδος'

    ΔΙΑΒΑΣΕ απάντηση
    ΑΝ απάντηση = 1 ΤΟΤΕ
! *******************
!     ώθηση
      ΑΝ top < 10 ΤΟΤΕ
        top <- top + 1
        ΓΡΑΨΕ 'Δώστε τιμή για ώθηση : '
        ΔΙΑΒΑΣΕ A[top] 
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ 'Γεμάτη στοίβα'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ απάντηση = 2 ΤΟΤΕ
! *******************
!     απώθηση
      ΑΝ top > 0 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ 'Απώθηση : ', A[top] 
        A[top] <- ''
        top <- top - 1
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ 'Αδεια στοίβα'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ απάντηση = 3 ΤΟΤΕ
! *******************
!     εμφάνιση

      ΑΝ top > 0 ΤΟΤΕ
        ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ top
          ΓΡΑΨΕ i, ' ', A[i] 
        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ 'Αδεια στοίβα'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ απάντηση = 9
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ







Δείτε επίσης:
Υλοποίηση ΣΤΟΙΒΑΣ με χρήση πίνακα
Υλοποίηση ΣΤΟΙΒΑΣ με χρήση πίνακα και διαδικασίες

Υλοποίηση ΟΥΡΑΣ με χρήση πίνακα
Υλοποίηση ΟΥΡΑΣ με χρήση πίνακα και διαδικασίες


 

Κεντρική Σελίδα Αλλα e-μαθήματα ΑΕΠΠ Αλλη άσκησηΕπιστροφή στην κορυφή της σελίδας
© 2020 - 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα - Βασίλειος Αναστόπουλος