e-ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον

Υλοποίηση ΣΤΟΙΒΑΣ με χρήση πίνακα και διαδικασιών


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΙΒΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: A[10] 
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: top, απάντηση
ΑΡΧΗ
  top <- 0
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΚΑΛΕΣΕ εμφανισε_μενού
    ΔΙΑΒΑΣΕ απάντηση
    ΕΠΙΛΕΞΕ απάντηση
      ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1
        ΚΑΛΕΣΕ ώθηση (A, top) 
      ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2
        ΚΑΛΕΣΕ απώθηση (A, top) 
      ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 3
        ΚΑΛΕΣΕ εμφάνιση (A, top) 
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ απάντηση = 9
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

! *******************

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ εμφανισε_μενού
ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ 'Δώστε 1: ώθηση  2: απώθηση  3:εμφάνιση 9:έξοδος'
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

! *******************

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ώθηση (A, top)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: A[10] 
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: top
ΑΡΧΗ
  ΑΝ top < 10 ΤΟΤΕ
    top <- top + 1
    ΓΡΑΨΕ 'Δώστε τιμή για ώθηση : '
    ΔΙΑΒΑΣΕ A[top] 
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ 'Γεμάτη στοίβα'
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

! *******************

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ απώθηση (A, top) 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: A[10] 
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: top
ΑΡΧΗ
  ΑΝ top > 0 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'Απώθηση : ', A[top] 
    A[top] <- ''
    top <- top - 1
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ 'Αδεια στοίβα'
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

! *******************

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ εμφάνιση (A, top) 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: A[10] 
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: top, i
ΑΡΧΗ
  ΑΝ top > 0 ΤΟΤΕ
    ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ top
      ΓΡΑΨΕ i, ' ', A[i] 
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ 'Αδεια στοίβα'
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Δείτε επίσης:
Υλοποίηση ΣΤΟΙΒΑΣ με χρήση πίνακα
Υλοποίηση ΣΤΟΙΒΑΣ με χρήση πίνακα και διαδικασίες

Υλοποίηση ΟΥΡΑΣ με χρήση πίνακα
Υλοποίηση ΟΥΡΑΣ με χρήση πίνακα και διαδικασίες


 

Κεντρική Σελίδα Αλλα e-μαθήματα ΑΕΠΠ Αλλη άσκησηΕπιστροφή στην κορυφή της σελίδας
© 2020 - 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα - Βασίλειος Αναστόπουλος