e-ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
Υλοποίηση ΣΤΟΙΒΑΣ με χρήση πίνακα και διαδικασιών |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΙΒΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: A[10]
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: top, απάντηση
ΑΡΧΗ
top <- 0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΚΑΛΕΣΕ εμφανισε_μενού
ΔΙΑΒΑΣΕ απάντηση
ΕΠΙΛΕΞΕ απάντηση
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1
ΚΑΛΕΣΕ ώθηση (A, top)
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2
ΚΑΛΕΣΕ απώθηση (A, top)
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 3
ΚΑΛΕΣΕ εμφάνιση (A, top)
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ απάντηση = 9
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
! *******************
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ εμφανισε_μενού
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Δώστε 1: ώθηση 2: απώθηση 3:εμφάνιση 9:έξοδος'
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
! *******************
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ώθηση (A, top)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: A[10]
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: top
ΑΡΧΗ
ΑΝ top < 10 ΤΟΤΕ
top <- top + 1
ΓΡΑΨΕ 'Δώστε τιμή για ώθηση : '
ΔΙΑΒΑΣΕ A[top]
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Γεμάτη στοίβα'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
! *******************
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ απώθηση (A, top)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: A[10]
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: top
ΑΡΧΗ
ΑΝ top > 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Απώθηση : ', A[top]
A[top] <- ''
top <- top - 1
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Αδεια στοίβα'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
! *******************
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ εμφάνιση (A, top)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: A[10]
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: top, i
ΑΡΧΗ
ΑΝ top > 0 ΤΟΤΕ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ top
ΓΡΑΨΕ i, ' ', A[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Αδεια στοίβα'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
|