Μαθητικό δυναμικό
| Τάξη | Σύνολο | Αγόρια | Κορίτσια |
| Α1 | 21 | 9 | 12 |
| Α2 | 23 | 7 | 16 |
| Α3 | 22 | 8 | 14 |
| Α | 66 | 24 | 42 |
| Β1 | - | - | - |
| Β2 | - | - | - |
| Β3 | - | - | - |
| Β | - | - | - |
| Γ1 | - | - | - |
| Γ2 | - | - | - |
| Γ3 | - | - | - |
| Γ | - | - | - |
| ΣΥΝΟΛΟ | 66 | 24 | 42 |
| Τάξη | Επιλογή | Σύνολο | Αγόρια | Κορίτσια |
| Α | Αισθητική Αγωγή | 21 | 3 | 18 |
| Γαλλικά | 19 | 5 | 14 | |
| Εφαρμογές Πληροφορικής | 26 | 16 | 10 | |
| Β | Γραμμικό σχέδιο | - | - | - |
| Γαλλικά | - | - | - | |
| Εφαρμογές Υπολογιστών | - | - | - | |
| Γ | Αρχές Οικονομικής θεωρίας | - | - | - |
| Εφαρμογές Υπολογιστών | - | - | - | |
| Πολυμέσα - Δίκτυα | - | - | - |