KA2 - Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Κληρονομιά και Ταυτότητα

Παρουσιάσεις




Κινητικότητα στην Ρουμανία



Η ελληνική ομάδα, που αποτελείται από επτά μαθητές και δύο καθηγητές,
ταξίδεψε στη Ρουμανία και επισκέφτηκαν σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος της περιοχής
και έμαθε για τη χώρα και την ιστορία της.
Η ομάδα μας συνάντησε τους μαθητές και τους δασκάλους όλων των συνεργαζόμενων σχολείων.
Στο Τεχνολογικό Λύκειο Costesti έμαθαν για το ρουμανικό εκπαιδευτικό σύστημα,
παρακολούθησαν ένα μάθημα για τη δημιουργία ταινιών και την τελευταία μέρα
δούλεψαν τις φωτογραφίες και επεξεργάστηκαν τα βίντεο που έκαναν σε πολυεθνικές ομάδες
καθ' όλη τη διάρκεια της επίσκεψης. Έγιναν φιλίες και όταν ήρθε η ώρα για όλες τις ομάδες
να επιστρέψουν στις αντίστοιχες χώρες τους, όλοι ένιωθαν ότι μοιράζονταν έναν κοινό Ευρωπαίο
ταυτότητα με κοινό μέλλον.



Κινητικότητα στην Ισπανία



Η ελληνική ομάδα που αποτελείται από έξι μαθητές και δύο καθηγητές ξεκίνησε τη 2η κινητικότητα
στην πόλη Jerez de la Frontera στην Ισπανία. Έλληνες, Ιταλοί, Ρουμάνοι και Ισπανοί φοιτητές
και οι δάσκαλοι ανακάλυψαν τον ευρωπαϊκό πολιτισμό, την κληρονομιά και την ταυτότητά τους,
εκτέθηκαν σε διαφορετικές πτυχές του ευρωπαϊκού πολιτισμού και τρόπου ζωής
και έφτασε να αναγνωρίσει το κοινό μας παρελθόν, τις αρχές και τον τρόπο ζωής μας.
Μια επίσκεψη πλούσια σε πολιτιστικά στοιχεία, έντονα συναισθήματα και ενθουσιασμό:
επισκέφτηκαν σημεία ενδιαφέροντος, μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO, μουσεία,
και μάλιστα είδε μια διαδήλωση στο Κάντιθ.
Οι μαθητές μας έκαναν βίντεο (μερικές φορές σε πολυεθνικές ομάδες)
και μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους με τα άλλα μέλη της ομάδας Erasmus
και τους συμφοιτητές τους σε διάφορες δράσεις διάδοσης μέχρι τις γιορτές των Χριστουγέννων.




Πληροφορίες για το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα


Συγκριτικά στοιχεία για τα εκπαιδευτικά συστήματα
Ελλάδας, Ισπανίας, Ιταλίας και Ρουμανίας



Κινητικότητα στην Ελλάδα



Δείτε τo banner για την εκδήλωση:


Δείτε το λογότυπο της επίσκεψης που εκτυπώθηκε στις τσάντες
με τα αναμνηστικά για τους συμμετέχοντες: