Με το βραβείο: καλύτερης σκηνοθεσίας και δύο διακρίσεις στις κατηγορίες: ζωγραφικής σκηνικών και ζωντάνης εκτέλεση ακουστικών οργάνων.
γύρισαν οι μαθητές του σχολείου μας την Κυριακή 3 Μαΐου 2015 από την εκδήλωση που συμμετείχαν και διοργάνωσε η Science View (Ελληνική Ένωση Δημοσιογράφων Επιστήμης, Συγγραφέων Επιστήμης και Επικοινωνιολόγων Επιστήμης).
σε συνεργασία με το Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας, Τομέας Παιδαγωγικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και τη Ελληνογερμανική Αγωγή .
Εντυπωσίασαν οι μαθητές των σχολείων που συμμετείχαν στο project «Μαθαίνοντας την Eπιστήμη μέσα από το Θέατρο»
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο αριθμός των συμμετεχόντων, το κέφι και η ποιότητα των θεατρικών παραστάσεων
που παρουσίασαν οι μαθητές σχολείων της Αττικής στις εγκαταστάσεις της Ελληνογερμανικής Αγωγής
το Σαββατοκύριακο 2-3 Μαίου, οι οποίοι συμμετείχαν στην πρωτοποριακή δράση της Science View
«Μαθαίνοντας την Eπιστήμη μέσα από το Θέατρο».
Περίπου 500 μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου σχολείων της Αττικής δραματοποίησαν επιστημονικές έννοιες
και γνώσεις που προέρχονται από την ύλη που διδάσκονται, μέσα από ένα μη δεσμευτικό σενάριο με τον τίτλο
«Παράλληλοι κόσμοι», σχετικό με τα επιστημονικά πεδία της Βιολογίας, της Αστρονομίας και της Φυσικής.
Στη δράση συμμετείχαν τα εξής σχολεία:
- Γενικό Λύκειο Μαραθώνα
- Λύκειο Πικερμίου
- 3o ΓΕΛ Πετρούπολης
- 2o Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών
- Βαρβάκειο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο
- 50o Γενικό Λύκειο / 1ο Γυμνάσιο Νέας Μάκρης / 1ο Γενικό Λύκειο Νέας Μάκρης
- 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα
- Εκπαιδευτήρια Γιαννόπουλου
- Ζάννειο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά
- Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
- Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αναβρύτων
- 1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου
- 1ο ΓΕΛ Αγίας Βαρβάρας
[ Ιταλική Σχολή Αθηνών
Τους τελευταίους μήνες δημιουργήθηκαν ομάδες εργασίας μαθητών (σεναριογράφοι, ηθοποιοί, μουσικοί, χορευτές,
σχεδιαστές σκηνικών και κουστουμιών, παραγωγοί βίντεο) οι οποίες καθοδηγούνταν συνεχώς από σκηνοθέτες,
ηθοποιούς, σεναριογράφους και μουσικούς. Συντονιστές είναι οι καθηγητές των παιδιών,
οι οποίοι έχουν ενσωματώσει τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες στα αντίστοιχα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος
(Φυσική, Αστρονομία, Μουσική, Βιολογία, Καλλιτεχνικά) ως υλοποίηση project και σε εκπαιδευτικούς ομίλους
που πραγματοποιούνται στα σχολείο τους.
Στο τελικό event του περασμένου Σαβαβτοκύριακου οι μαθητές αξιολογήθηκαν από ειδικούς
(ακαδημαϊκούς, καθηγητές φυσικών επιστημών, σκηνοθέτες, ηθοποιούς, μουσικούς) και τα αποτελέσματα είχαν ως εξής:
Επίσης η κριτική επιτροπή απένειμε διακρίσεις για:
★ Συμμετοχή στην παραγωγή πρωτότυπου μουσικού περιεχομένου: Γενικό Λύκειο Μαραθώνα
★ Πρωτότυπη στιχουργία: Ιταλική Σχολή Αθηνών
★ Πρωτότυπα σκηνικά: Γενικό Λύκειο Μαραθώνα
★ Ψηφιακή αφήγηση: Βαρβάκειο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο ★ Ζωγραφική σκηνικών: 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα
★ Πρωτότυπη χορογραφία: Ζάννειο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά
★ Ερμηνεία και σκηνική απόδοση ρόλων: Λύκειο Πικερμίου
★ Ποιοτική προσέγγιση επιστημονικού περιεχομένου: 2o Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών
★ Ποιοτική προσέγγιση σεναρίου: 1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου
★ Απόδοση σκηνοθετικής οδηγίας: 1ο ΓΕΛ Αγίας Βαρβάρας ★ Ζωντάνη εκτέλεση ακουστικών οργάνων: 2ο ΓΕΛ Γέρακα
★ Απόδοση επιστημονικών εννοιών μέσω ενσώματης μάθησης: 50o Γενικό Λύκειο / 1ο Γυμνάσιο Νέας Μάκρης / 1ο Γενικό Λύκειο Νέας Μάκρης
★ Ακρίβεια επιστημονικής προσέγγισης: Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Επιλεγμένες ομάδες μαθητών θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσίασουν μέρος ή και ολόκληρη τη δουλειά τους
στα μέσα του ερχόμενου Ιουλίου στο πλαίσο του Θερινού Σχολείου του ευρωπαϊκού έργου CREAT-IT,
καθώς και στις αρχές Οκτωβρίου στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου του CREAT-IT,
για τη δημιουργικότητα στην εκμάθηση των επιστημών.
Το project «Μαθαίνοντας την Eπιστήμη μέσα από το Θέατρο» διοργάνωσε η Science View
σε συνεργασία με το τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.