e-ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
Λύσεις ασκήσεων από τον Οδηγό Μελέτης Μαθητών |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ πολιτιστική_λέσχη
! ΑΕΠΠ - Οδηγός Μελέτης Μαθητή
! Μη λυμένες ασκήσεις 4.10.7
!
! 7. Σε μία πολιτιστική λέσχη τα μέλη της μπορούν να επιλέξουν για να παίξουν
! Σκάκι (Σ), Μπριτζ (Μ) ή Τάβλι (Τ).
! Να γραφεί πρόγραμμα σε "ΓΛΩΣΣΑ", το οποίο διαβάζει τις προτιμήσεις
! 100 μελών του.
! Στη συνέχεια να υπολογίζει και να εμφανίζει ποιό παιχνίδι
! είναι η προτίμηση των περισσοτέρων.
! Να γίνεται έλεγχος εγκυρότητας των τιμών που δίνονται από το πληκτρολόγιο.
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
Ν = 100
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: προτιμήσεις[Ν]
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, πλήθος_σκάκι, πλήθος_τάβλι, πλήθος_μπριτζ
ΑΡΧΗ
! Διάβασμα τιμών
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΓΡΑΨΕ 'Δώστε ', i, 'η προτίμηση (Σ/Μ/Τ) : '
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ προτιμήσεις[i]
ΑΝ (προτιμήσεις[i] <> 'Σ' ΚΑΙ προτιμήσεις[i] <> 'Μ' ΚΑΙ προτιμήσεις[i] <> 'Τ') ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λάθος τιμή . Δώστε Σ-Σκάκι Μ-Μπριτζ, Τ-Τάβλι'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ προτιμήσεις[i] = 'Σ' Η προτιμήσεις[i] = 'Μ' Η προτιμήσεις[i] = 'Τ'
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
! Εύρεση πλήθους ανά κατηγορία
πλήθος_σκάκι <- 0
πλήθος_τάβλι <- 0
πλήθος_μπριτζ <- 0
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΑΝ προτιμήσεις[i] = 'Σ' ΤΟΤΕ
πλήθος_σκάκι <- πλήθος_σκάκι + 1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ προτιμήσεις[i] = 'Μ' ΤΟΤΕ
πλήθος_μπριτζ <- πλήθος_μπριτζ + 1
ΑΛΛΙΩΣ
πλήθος_τάβλι <- πλήθος_τάβλι + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
! Εμφάνιση παιχνιδιού με τις περισσότερες προτιμίσεις
ΑΝ πλήθος_σκάκι >= πλήθος_μπριτζ ΚΑΙ πλήθος_σκάκι >= πλήθος_τάβλι ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Περισσότερες προτιμήσεις ΣΚΑΚΙ: ', πλήθος_σκάκι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ πλήθος_μπριτζ >= πλήθος_σκάκι ΚΑΙ πλήθος_μπριτζ >= πλήθος_τάβλι ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Περισσότερες προτιμήσεις ΜΠΡΙΤΖ: ', πλήθος_μπριτζ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ πλήθος_τάβλι >= πλήθος_μπριτζ ΚΑΙ πλήθος_τάβλι >= πλήθος_σκάκι ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Περισσότερες προτιμήσεις ΤΑΒΛΙ: ', πλήθος_τάβλι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|