e-ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
Λύσεις ασκήσεων από τον Οδηγό Μελέτης Μαθητών |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Διαλογή_ΛΟΤΤΟ
! ΑΕΠΠ - Οδηγός Μελέτης Μαθητή
! Μη λυμένες ασκήσεις 4.10.17
!
!17. Σε πίνακα ακεραίων ΛΟΤΤΟ[1000000,6] βρίσκονται οι 6 αριθμοί του ΛΟΤΤΟ
! που έχουν παίξει 1.000.000 παίκτες για το παιχνίδι του ΛΟΤΤΟ και
! στον πίνακα ΠΑΙΧΤΗΣ[1000000] είναι τα ονόματα των παικτών.
! Στο πίνακα ΚΕΡΔΙΣΕ[6] είναι οι 6 τυχεροί αριθμοί του ΛΟΤΤΟ που κληρώθηκαν.
! Να γραφεί πρόγραμμα σε "ΓΛΩΣΣΑ", το οποίο :
! 1) Να γεμίζει τους παραπάνω πίνακες με τιμές από το πληκτρολόγιο.
! 2) Να κάνει την τελική διαλογή- πόσοι παίκτες είχαν 6 επιτυχίες,
! πόσοι είχαν 5 επιτυχίες, πόσοι είχαν 4 επιτυχίες, πόσοι είχαν 3
! επιτυχίες, πόσοι είχαν 2 επιτυχίες και πόσοι είχαν 1 επιτυχία -
! και θα τις αποθηκεύει στον πίνακα ΔΙΑΛΟΓΗ[6].
! 3) Να εμφανίζει τα ονόματα των παικτών που είχαν 6 επιτυχίες.
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
Ν = 100 !1000000
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΛΟΤΤΟ[Ν, 6], ΚΕΡΔΙΣΕ[6], i, j, k, ΔΙΑΛΟΓΗ[6], σωστοί_αριθμοί
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΠΑΙΧΤΗΣ[Ν]
ΑΡΧΗ
! Διάβασμα τιμών
! Θεωρούμε ότι οι αριθμοί είναι διαφορετικοί μεταξύ τους.
ΓΡΑΨΕ 'Δώστε τους 6 τυχερούς αριθμούς'
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΕΡΔΙΣΕ[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΓΡΑΨΕ 'Δώστε όνομα παίκτη: ', i, ' : '
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΑΙΧΤΗΣ[i]
ΓΡΑΨΕ 'Δώστε τους 6 αριθμούς'
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΟΤΤΟ[i, j]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
! αρχικοποίηση διαλογής
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
ΔΙΑΛΟΓΗ[i] <- 0
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
! έλεγχος για κερδισμένα δελτία
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
σωστοί_αριθμοί <- 0
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
ΓΙΑ k ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
ΑΝ ΛΟΤΤΟ[i, j] = ΚΕΡΔΙΣΕ[k] ΤΟΤΕ
σωστοί_αριθμοί <- σωστοί_αριθμοί + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ σωστοί_αριθμοί > 0 ΤΟΤΕ
ΔΙΑΛΟΓΗ[σωστοί_αριθμοί] <- ΔΙΑΛΟΓΗ[σωστοί_αριθμοί] + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ σωστοί_αριθμοί = 6 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'SUPER τυχερός με 6 επιτυχίες ο : ', ΠΑΙΧΤΗΣ[i]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 6 ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
ΓΡΑΨΕ i, ' επιτυχίες :', ΔΙΑΛΟΓΗ[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|