e-ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
Λύσεις ασκήσεων από τον Οδηγό Μελέτης Μαθητών |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ηλεκτρονικά
! ΑΕΠΠ - Οδηγός Μελέτης Μαθητή
! Μη λυμένες ασκήσεις 2.4.9
! Ένα μαγαζί με ηλεκτρονικά παιχνίδια χρεώνει τους πελάτες του κλιμακωτά,
! με το πόση ώρα χρησιμοποιούν τα παιχνίδια, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
! ----------------+----------------+
! Χρόνος σε λεπτά Χρέωση ανά λεπτό
! 60 0,15€
! 90 0,22€
! 120 0,37€
! 180 0,42€
! >180 0,55€
! ----------------+----------------+
! Να γραφεί το πρόγραμμα σε «ΓΛΩΣΣΑ», το οποίο να διαβάζει το χρόνο χρήσης
! του ηλεκτρονικού παιχνιδιού και στη συνέχεια να υπολογίζει και να εμφανίζει
! το ποσό χρέωσης, σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χρόνος
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Χρέωση
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Δώστε Χρόνος : '
ΔΙΑΒΑΣΕ Χρόνος
ΑΝ Χρόνος <= 60 ΤΟΤΕ
Χρέωση <- Χρόνος* 0.15
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χρόνος <= 90 ΤΟΤΕ
Χρέωση <- 60* 0.15 + (Χρόνος - 60)* 0.22
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χρόνος <= 120 ΤΟΤΕ
Χρέωση <- 60* 0.15 + 30* 0.22 + (Χρόνος - 90)* 0.37
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χρόνος <= 180 ΤΟΤΕ
Χρέωση <- 60* 0.15 + 30* 0.22 + 30* 0.37 + (Χρόνος - 120)* 0.42
ΑΛΛΙΩΣ
Χρέωση <- 60* 0.15 + 30* 0.22 + 30* 0.37 + 60* 0.42 + (Χρόνος - 180)* 0.55
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ 'Χρέωση : ', Χρέωση, '€'
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|