e-ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον

Διαχείριση δεδομένων σε στίβα με χρήση πίνακα


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ στοίβα
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
  N = 10
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: table[N], top, i
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: επιλογή
ΑΡΧΗ
! Αρχικοποίηση
  top <- 0

! Μενού επιλογών

  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ '  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΣΤΟΙΒΑ'
    ΓΡΑΨΕ '1. PUSH (ΩΘΗΣΗ)'
    ΓΡΑΨΕ '2. POP (ΑΠΩΘΗΣΗ)'
    ΓΡΑΨΕ '3. ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ'
    ΓΡΑΨΕ '9. ΕΞΟΔΟΣ'
    ΓΡΑΨΕ 'Δώστε την επιλογή σας: '
    ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογή

    ΑΝ επιλογή = '1' ΤΟΤΕ
! PUSH
      ΑΝ top < N ΤΟΤΕ
        top <- top + 1
        ΓΡΑΨΕ 'Δώστε το νέο στοιχείο της στοίβας: '
        ΔΙΑΒΑΣΕ table[top] 
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ 'Η στοίβα είναι γεμάτη'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΓΡΑΨΕ 'Τιμή δείκτη top: ', top

    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογή = '2' ΤΟΤΕ
! POP
      ΑΝ top > 0 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ 'Εξάγεται το στοιχείο : ', table[top] 
        top <- top - 1
        ΓΡΑΨΕ 'Τιμή δείκτη top: ', top
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ 'Η στοίβα είναι άδεια'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ



    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογή = '3' ΤΟΤΕ
! Εμφάνιση
      ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ top
        ΓΡΑΨΕ i, ':', table[i] 
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΓΡΑΨΕ 'Τιμή δείκτη top: ', top

    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογή = '9' ΤΟΤΕ
! Τερματισμός


    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ 'Λάθος επιλογή'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ επιλογή = '9'
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

Κεντρική Σελίδα Αλλα e-μαθήματα ΑΕΠΠ Αλλη άσκησηΕπιστροφή στην κορυφή της σελίδας
© 2016 - 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα - Βασίλειος Αναστόπουλος