e-ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
Διαχείριση δεδομένων σε στίβα με χρήση πίνακα |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ στοίβα
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
N = 10
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: table[N], top, i
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: επιλογή
ΑΡΧΗ
! Αρχικοποίηση
top <- 0
! Μενού επιλογών
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΣΤΟΙΒΑ'
ΓΡΑΨΕ '1. PUSH (ΩΘΗΣΗ)'
ΓΡΑΨΕ '2. POP (ΑΠΩΘΗΣΗ)'
ΓΡΑΨΕ '3. ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ'
ΓΡΑΨΕ '9. ΕΞΟΔΟΣ'
ΓΡΑΨΕ 'Δώστε την επιλογή σας: '
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογή
ΑΝ επιλογή = '1' ΤΟΤΕ
! PUSH
ΑΝ top < N ΤΟΤΕ
top <- top + 1
ΓΡΑΨΕ 'Δώστε το νέο στοιχείο της στοίβας: '
ΔΙΑΒΑΣΕ table[top]
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Η στοίβα είναι γεμάτη'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ 'Τιμή δείκτη top: ', top
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογή = '2' ΤΟΤΕ
! POP
ΑΝ top > 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Εξάγεται το στοιχείο : ', table[top]
top <- top - 1
ΓΡΑΨΕ 'Τιμή δείκτη top: ', top
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Η στοίβα είναι άδεια'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογή = '3' ΤΟΤΕ
! Εμφάνιση
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ top
ΓΡΑΨΕ i, ':', table[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'Τιμή δείκτη top: ', top
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογή = '9' ΤΟΤΕ
! Τερματισμός
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Λάθος επιλογή'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ επιλογή = '9'
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|