e-ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον

Δημιουργία παιχνιδιού : Έχω λαγό


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Λαγός
!Το παιχνίδι "Έχεις λαγό" παίζεται ως εξής:
!Ένας πρώτος παίκτης θα πρέπει να πει "ΕΧΕΙΣ ΛΑΓΟ;"
!Ο δεύτερος παίκτης θα πρέπει να απαντήσει "ΕΧΩ ΛΑΓΟ"
!Ο πρώτος πρέπει να πει "ΕΧΕΙ ΟΥΡΑ;"
!Ο δεύτερος λέει την πρώτη ερώτηση πάλι  "ΕΧΕΙΣ ΛΑΓΟ;"
!και συνεχίζει το παιχνίδι.
!
!Να γραφεί προγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ το οποίο θα υλοποιεί το παιχνίδι.
!1. Θα διαβάζει τα ονόματα των δύο παικτών.
!2. Θα εμφανίζει το νούμερο και το όνομα του παίκτη (1 ή 2)
!   και θα διαβάζει τη απάντησή του.
!3. Η απάντηση πρέπει να είναι μία από τις τρεις φράσεις ή η φράση "ΤΕΛΟΣ"
!   διαφορετικά ο παίκτης χάνει.
!   Επίσης αν η απάντηση του παίκτη δεν είναι η κατάλληλη, πάλι χάνει.
!   Όταν ο παίκτης χάνει τότε ο άλλος παίκτης κερδίζει ένα πόντο.
!4. Το παιχνίδι τελειώνει όταν κάποιος παίκτης φτάσει πρώτος στους 5 πόντους
!   ή κάποιος πει τη λέξη ΤΕΛΟΣ.
!5. Στο τέλος θα εμφανίζει το σκορ και το όνομα το νικητή αν υπάρχει,
!   αλλιώς το μήνυμα ΙΣΟΠΑΛΙΑ

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: απαντήσεις[4], ονομα[2], απ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, σειρά_παίκτη, σειρά_απάντησης, νίκες1, νίκες2

ΑΡΧΗ
  σειρά_παίκτη <- 1
  σειρά_απάντησης <- 1
  νίκες1 <- 0
  νίκες2 <- 0

  απαντήσεις[1] <- 'ΕΧΕΙΣ ΛΑΓΟ;'
  απαντήσεις[2] <- 'ΕΧΩ ΛΑΓΟ'
  απαντήσεις[3] <- 'ΕΧΕΙ ΟΥΡΑ;'
  απαντήσεις[4] <- 'ΤΕΛΟΣ'

  ΓΡΑΨΕ 'Δώσε όνομα 1ου παίκτη: '
  ΔΙΑΒΑΣΕ ονομα[1] 
  ΓΡΑΨΕ 'Δώσε όνομα 2ου παίκτη: '
  ΔΙΑΒΑΣΕ ονομα[2] 

  ΓΡΑΨΕ 'Αποδεκτές απαντήσεις:'
  ΓΡΑΨΕ απαντήσεις[1], ' * ', απαντήσεις[2], ' * ', απαντήσεις[3], ' * ', απαντήσεις[4] 

  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ 'Παίκτης ', σειρά_παίκτη, ' ', ονομα[σειρά_παίκτη], ': '
    ΔΙΑΒΑΣΕ απ

    ΑΝ απ <> απαντήσεις[1] ΚΑΙ απ <> απαντήσεις[2] ΚΑΙ
      & απ <> απαντήσεις[3] ΚΑΙ απ <> απαντήσεις[4] ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Μη αποδεκτή απάντηση . Χάνεις ...'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

    ΑΝ απ <> απαντήσεις[4] ΤΟΤΕ
      ΑΝ απ = απαντήσεις[σειρά_απάντησης] ΤΟΤΕ
        σειρά_παίκτη <- σειρά_παίκτη + 1
        ΑΝ σειρά_παίκτη = 3 ΤΟΤΕ
          σειρά_παίκτη <- 1
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

        σειρά_απάντησης <- σειρά_απάντησης + 1
        ΑΝ σειρά_απάντησης = 4 ΤΟΤΕ
          σειρά_απάντησης <- 1
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ 'Λάθος απάντηση. Χάνεις ... Έπρεπε: ', απαντήσεις[σειρά_απάντησης]
        ΓΡΑΨΕ 'Πάμε από την αρχή ...'
        σειρά_απάντησης <- 1
        ΑΝ σειρά_παίκτη = 1 ΤΟΤΕ
          νίκες2 <- νίκες2 + 1
        ΑΛΛΙΩΣ
          νίκες1 <- νίκες1 + 1
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ απ = απαντήσεις[4] Η νίκες1 >= 5 Η νίκες2 >= 5

  ΓΡΑΨΕ 'Τελικό σκορ :', νίκες1, ' - ', νίκες2
  ΑΝ νίκες1 > νίκες2 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'Νικητής: ', ονομα[1] 
  ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ νίκες2 > νίκες1 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'Νικητής: ', ονομα[2] 
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ 'ΙΣΟΠΑΛΙΑ'
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ




 

© 2022 - 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα - Βασίλειος Αναστόπουλος