Διάχυση αποτελεσμάτων επιμόρφωσης στο πλαίσιο του Erasmus



Την Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε στην εκδηλώσεων του 2ου ΓΕ.Λ. Γέρακα η ενημερωτική συνάντηση στο πλαίσιο της διάχυσης και διάδοσης των αποτελεσμάτων του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA1 "Προς το σχολείο του 21ου αιώνα ..."

Οι εκπαιδευτικοί μέσω των ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+ KA1 έχουν τη δυνατότητα να επιμορφωθούν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες, χρήσιμες για την προσωπική τους ανέλιξη αλλά και για την ποιοτική αναβάθμιση του σχολείου τους.

Καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας του όλου εγχειρήματος, ώστε να έχει θετικό και με διάρκεια αντίκτυπο σε άτομα και ομάδες, αποτελεί η πολυδιάστατη διάχυση των σχετικών δράσεων, καθώς και η γόνιμη αξιολόγηση της διάχυσης και του αντίκτυπού του σε κάθε στάδιο εξέλιξής του.
Οι επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί, λειτουργώντας ως πολλαπλασιαστές, μεταδίδουν στους συναδέρφους τους στο σχολείο τις γνώσεις και τις εμπειρίες που αποκόμισαν από τη συμμετοχή τους στο επιμορφωτικό πρόγραμμα.

Εκτός από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, την παρουσίαση παρακολούθησαν :
ο κ. Δημήτριος Αργύρης, συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ03 στο 5ο ΠΕΚΕΣ και σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου μας
και ο κ. Παύλος Κοσμίδης, διευθυντής του 3ου Γυμνασίου Γέρακα.

Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα:
Benchmarking the schools of Sweden and Finland:
1-8 Σεπτεμβρίου 2019
13 εκπαιδευτικοί από Αυστρία, Γερμανία, Ελλάδα, Πολωνία, Σλοβενία συμμετείχαν στο πρόγραμμα ERASMUS+ γνωριμίας και σύγκρισης των εκπαιδευτικών συστημάτων των 2 Σκανδιναβικών χωρών.

Από το 2ο ΓΕΛ Γέρακα συμμετείχε η κ.Γεωργάκη Ευαγγελία, Διευθύντρια του σχολείου. Αφορμή για το σχεδιασμό του προγράμματος στάθηκε ο προβληματισμός και η συζήτηση που αναπτύσσεται στις 2 χώρες σχετικά με τα διαφορετικά αποτελέσματα και τη θέση που καταλαμβάνουν στους διεθνείς διαγωνισμούς PISA & TIMMS.

Ενώ η Φινλανδία επιτυγχάνει την κατάταξή της συνεχώς σε υψηλές θέσεις, η Σουηδία παρατηρεί σταθερή μείωση των επιδόσεων των μαθητών της τα τελευταία 15 χρόνια. Προφανώς, υπάρχουν πολλά που προσφέρει η εκπαίδευση, τα οποία δεν είναι πάντοτε ή εύκολα μετρήσιμα σε διαγωνισμούς τύπου PISA η TIMMS, όπως η διαμόρφωση χρηστών πολιτών, η επαγγελματική αποκατάσταση και η επιτυχής κοινωνική ένταξη, η ανεκτικότητα, η ισότητα.

Όταν, όμως, όλοι οι δείκτες πάνε στην αντίθετη κατεύθυνση από την επιθυμητή, όταν ένα 25% των μαθητών δυσκολεύεται να κατανοήσει ένα άρθρο εφημερίδας, όταν οι επιδόσεις στα Μαθηματικά χειροτερεύουν είναι καιρός να αναρωτηθούμε τι συμβαίνει.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε εισαγωγικές παρουσιάσεις της ιστορίας, του πολιτισμού και των εκπαιδευτικών συστημάτων Σουηδίας και Φινλανδίας, επισκέψεις σε σχολεία (σε 3 υπο-ομάδες: πρωτοβάθμιας (1-6), Δευτεροβάθμιας (7-9 και 10-12), παρακολούθηση μαθημάτων, συζήτηση με διευθυντές, εκπαιδευτικούς και μαθητές των σχολείων αναστοχασμό και συζήτηση μεταξύ των συμμετεχόντων και σύγκριση με τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών τους, επισκέψεις σε μουσεία και περιήγηση των πόλεων της Στοκχόλμης και Τούρκου Φινλανδίας.











[Κεντρική Σελίδα] [Εκδηλώσεις] [19-20]
© 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα 2019