Διεξαγωγή σεμιναρίου με θέμα: «Χιούμορ και Κριτικός Γραμματισμός»

Την Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019 από 11.00π.μ.- 14.00μ.μ. πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο με θέμα:
«Χιούμορ και Κριτικός Γραμματισμός» στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών .
Υπεύθυνοι διοργάνωσης ήταν οι κ.Πόλκας Λάμπρος - Αργυρού Έφη, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ02.




Το Σεμινάριο υλοποίησαν οι:
Βίλλυ Τσάκωνα, Επίκουρη Καθηγήτρια ΕΚΠΑ, ειδικότητα: Κοινωνικές και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις της Γλώσσας
Βάσια Τσάμη, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Πατρών, ειδικότητα Κριτική Ανάλυση Λόγου

σε συνεργασία με τη Συντονίστρια του Ερευνητικού Προγράμματος κ. Ελένη Καπογιάννη,
Λέκτορα του Παν/μίου του Kent, UK, ειδικότητα: Πραγματολογία.

Το ερευνητικό πρόγραμμα που αφορά στη Νεοελληνική Γλώσσα διεξάγεται σε συνεργασία
του Πανεπιστημίου του Kent
με το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
και το Πανεπιστήμιο Πατρών .


Το επιμορφωτικό σεμινάριο απευθύνεται στους/στις εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ02,
και κυρίως σε αυτούς οι οποίοι διδάσκουν το μάθημα «Νεοελληνική Γλώσσα» στα Γυμνάσια, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.

Με σκοπό την αποτελεσματική πρόσληψη και εκμάθηση της νεοελληνικής γλώσσας από τους μαθητές και στην προσπάθειά μας να ενσωματώσουμε νέες διδακτικές προσεγγίσεις στην ανάλυση των κειμένων για την κατανόηση της νεοελληνικής γλώσσας που καταλήγει προσφάτως η επιστημονική έρευνα διοργανώνεται Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα «Χιούμορ και Κριτικός Γραμματισμός:

Διδακτική αξιοποίηση χιουμοριστικών κειμένων στο πλαίσιο του κριτικού γραμματισμού με τη χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας (https://www.humor-literacy.eu/)


Η βάση του ερευνητικού προγράμματος είναι ένα εργαλείο (ηλεκτρονική πλατφόρμα - βάση δεδομένων) που συμβάλλει στην καλλιέργεια του κριτικού γραμματισμού μέσω της χρήσης χιουμοριστικών κειμένων στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Στόχος του προγράμματος είναι η διάδοση του εργαλείου αυτού και η επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε σχέση με τις δυνατότητές του.

H ηλεκτρονική πλατφόρμα παρέχει:
πρόσβαση σε ένα μεγάλο εύρος χιουμοριστικών κειμένων, με πολλαπλές κατηγοριοποιήσεις (π.χ. ανάλογα με το κειμενικό είδος, ανάλογα με το ιδεολογικό περιεχόμενο, ανάλογα με τον τύπο χιούμορ) ενδεικτικές αναλύσεις χιουμοριστικών κειμένων οδηγό διδακτικής αξιοποίησης των κειμένων αυτών και ενδεικτικό διδακτικό υλικό τη δυνατότητα σχολιασμού των αναλύσεων και των διδακτικών προτάσεων από μέρους των εκπαιδευτικών (στάσεις, πλεονεκτήματα, δυσκολίες εφαρμογής, ανταλλαγή απόψεων για τις διδακτικές τους πρακτικές)


Το Επιμορφωτικό Σεμινάριο παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί από τα σχολεία:
2ο ΓΕΛ Γέρακα, 3ο Γυμνάσιο Γέρακα, 1ο ΓΕΛ Παλλήνης.
Από το 2ο ΓΕΛ Γέρακα συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Γεωργάκη Ευαγγελία, Σαμαρά Βαγιούλα,
Δουλγεράκη Σταματίνα, Σιδερά Παρασκευή, Κονίδη Αθανασία, Νάνου Μαρία, Οικονομοπούλου Στυλιανή,
Παναγιωτοπούλου Ειρήνη, Ψαρουδάκη Ευδοξία, Αναστόπουλος Βασίλειος, Τσιάμαλου Ευαγγελία, Οικονόμου Μάρθα.












[Κεντρική Σελίδα] [Εκδηλώσεις] [18-19]
© 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα 2019