Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανίχνευση προβλημάτων στις σχέσεις των εφήβων μεταξύ τους ή με τους άλλους και στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών. Με τη διαμεσολάβηση των εκπαιδευτικών ή των συμμαθητών τους οι έφηβοι μαθαίνουν έναν πιο ουσιαστικό τρόπο συμπεριφοράς και επικοινωνίας, διαχείρισης άγχους, απόρριψης κλπ. και υιοθετούν θετικά πρότυπα κοινωνικής ένταξης.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος, αρχικά οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη δυνατότητα στήριξής τους από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και ανακοινώθηκε η πρόθεσή μας να διαμορφώσουμε έναν χώρο χαλάρωσης για τους μαθητές που βιώνουν έντονο άγχος.
Μοιράσθηκαν ερωτηματολόγια στις τάξεις για το τί θα ήθελαν να περιέχει η Αίθουσα Ηρεμίας και κατόπιν αποδελτιώθηκαν οι προτάσεις των μαθητών.
Έτσι η Αίθουσα Συμβουλευτικής εξοπλίσθηκε με χαμηλό τραπεζάκι, πουφ-μαλακό κάθισμα και αγοράσθηκαν αντικείμενα χαλάρωσης και εκτόνωσης του άγχους, όπως μπαλάκια από καουτσούκ, παζλ, μπλοκ ζωγραφικής, χρώματα, κύβοι του Rubric, Jenga κ.ά.
Τώρα οι μαθητές και οι μαθήτριες γνωρίζουν ότι σε στιγμές ιδιαίτερης έντασης υπάρχει ένας χώρος όπου μπορούν να αποσυρθούν μέχρι να ηρεμήσουν, πάντα σε συνεννόηση με τους καθηγητές τους.